Luistelukoulut

4 kertaa / 36 euroa

Lisätiedot: erika.lehtinen@uplakers.fi

Ilmottaudu mukaan tästä

Jos alla oleva taulukko ei näy kokonaan, vieritä näkymää oikealle.

KEVÄTKAUDEN 2024 RYHMIEN Ilmoittautuminen auki.

Yhteistyö Balettikoulu Hannele Suomalaisen kanssa. Kahden viikkokerran harrastuspaketti: Luistelukoulu + lasten tanssi. Lisätietoja ja ilmoittautuminen tästä.

UUTUUS - Muodostelmaluistelukoulu Mini Lakers. Uusi muodostelmaluisteluun suuntautuva luistelukouluryhmä.

RYHMÄAIKAPAIKKAHINTA

*lauantaisin klo 13.15-14:00 oheisharjoitus ja klo 14:15-15:00 jää

(syys-huhtikuu)

YLÖJÄRVEN jäähalli

Kausimaksu syys-huhtikuu jaetaan kuukausieriin. Kuukausittainen maksuerä on
70 euroa/kk.

Harrasteryhmän luistelijoilta laskutetaan myös 13 euron pakollinen luistelukoulupassi, jonka seura hankkii lajiliitolta.

LUISTELUKOULUISSA harjoitellaan perusluistelutaitoja monipuolisesti ja suunnitelmallisesti erilaisia teemoja ja musiikkeja hyödyntäen. Luistelukoulussa on opetusta myös aivan vasta-alkajille, joten mitään erityisiä taitoja ei siis tarvita. Opetus lähtee tarvittaessa aivan luistelun alkeista.
Luistelukouluissamme ensimmäinen kerta on maksuton kokeilukerta. Laskun eräpäivä on vasta ensimmäisen kerran jälkeen.

MINI LAKERS muodostelmaluistelukoulu on luistelukouluryhmä, jossa keskitytään perusluistelun vahvistamiseen ja tutustutaan muodostelmaluistelun maailmaan. Ryhmästä on taitojen karttuessa mahdollisuus edetä kilpailevaan Tiny lakers muodostelmaluistelujoukkueeseen. Luistelijan täytyy osata luistella eteenpäin itsenäisesti, mutta muita taitoja ei tarvita.

HARRASTERYHMÄ on luistelukoulun jatkoryhmä, joka on tarkoitettu peruskouluikäisille. Ryhmä harjoittelee kaksi kertaa viikossa. Toisen jääharjoituksen yhteydessä on oheisharjoitus.
Harrasteryhmässä harjoittelu painottuu monipuolisesti perusluistelutaidon kehittämiseen. Harrasteryhmässä harjoitellaan myös taitoluistelun helpoimpia temppuja (esim. helpot hypyt/piruetit). Oheisharjoitukset sisältävät jonkin verran lajinomaisia harjoitteita ja paljon perusliikuntataitoja kehittäviä harjoituksia.
Harrasteryhmäläiset eivät kilpaile, vaan tavoitteena on herättää pysyvä innostus taitoluisteluun harrastuksena ja nauttia liikkumisesta taitoluisteluharrastuksen parissa.

Harrasteryhmässä ensimmäinen kerta on maksuton kokeilukerta. Laskun voi maksaa vasta ensimmäisen kerran jälkeen.

Tarkempi päivitetty harjoittelun aikataulu löytyy harjoitusaikatauluista .

Tiedustelut:

LUISTELUKOULUT JA HARRASTERYHMÄ: