Ilmoittaudu tästä myClub linkin kautta kaudelle: Tapahtumat (myclub.fi)

POIKKEUKSENA KEVÄÄN 2024
LUISTELUKOULU + LASTENTANSSI -PAKETTI,  johon ilmoittautuminen tällä sivulla alla olevan lomakkeen kautta!

LUISTELUKOULU/ Uplakers Taitoluistelu + LASTENTANSSI/ Balettikoulu Hannele Suomalainen
kevätkausi 2024 -- kevätkauden ajat päivitetään pian--

Kahden harrastuksen paketti alennushinnalla alle kouluikäiselle!

-1 krt/vko luistelukoulu + 1 krt/viikossa lasten tanssi

- voit valita haluamasi alle kouluikäisten luistelukoulun ja haluamasi lastentassin (3-4 v. tai 5-6 v.), eri ajankohtia tarjolla

- 3-6 -vuotiaille

- luistelukoulu vko 2 - vko 12, lastentanssi aloitus päivitetään myöhemmin.

- pakettihinta 3-vuotiaille 276 euroa (norm. 290: luistelukoulu 60 e ja tanssi 230 e)

- pakettihinta 4-6 -vuotiaille 315 euroa (norm. 329: luistelukoulu 99 e ja tanssi 230 e)

- näet balettikoulun lukujärjestyksen ja lastentanssin ryhmät tästä :
Lukujärjestys | Balettikoulu Hannele Suomalainen | Tampere | Ylöjärvi

- HUOM! ennen ilmoittautumista varmista soittamalla tai sähköpostilla Balettikoulu Hannele Suomalaisesta, että valitsemassanne lastentanssin ryhmässä on tilaa. Ryhmiä Tampereella ja Ylöjärvellä. Luistelukouluissa on aina tilaa, tämä ei tarvitse varmistusta.
balettikouluhannelesuomalainen@gmail.com, p. 040 507 3447

- Saat laskun syyskauden alettua Uplakers Taitoluistelulta, josta laskutetaan koko pakettihinta.

- Ilmoittaudu 3.1. 2024 mennessä!