KAUDEN 2019-20 PALKITTAVAT

6.4.2020

Poikkeusolosuhteiden vallitessa emme valitettavasti voi järjestää kevään aikana perinteistä seuramme kevään päätösjuhlaa palkitsemisineen. Tämän johdosta Uplakers Taitoluistelun kauden 2019-20 palkittavat luistelijat, seuratoimijat ja valmentajat palkitsemisperusteineen ovat listattuna alla. Palkinnot toimitetaan heille myöhemmin.

Onnittelut kaikille palkituille! Kiitos kaikille ahkerille ja ihanille luistelijoillemme kuluneesta kaudesta ja suuri kiitos myös vanhemmille, seuratoimijoille sekä valmennus- ja ohjaustiimille!

YKSINLUISTELU

Kannustuspalkinnot:

Sofia Menlös:

Sofia tekee tunnollisesti harjoitteet niin jäällä, oheisissa kuin alkuverryttelyssä. Hän yrittää aina oman parhaansa ja on motivoitunut taitoluistelun harrastaja. Sofia on myös kehittynyt taidoissaan huimasti tämän kauden aikana.

Selina Särkijärvi:

Koko kauden ajan ollut Kehitysryhmässä tunnollinen ja ahkera harjoittelija. Innokas ja taitava luistelija, joka kuuntelee erinomaisesti valmentajien antamia ohjeita.

Maisa Hammarberg:

Pirteä, iloinen ja ahkera harjoittelija. Vaikka Maisa on ollut Kehitysryhmässä vasta kevätkauden, on hän kehittynyt huimaa vauhtia.

Helmi Välimaa:

Reipas Tinttiryhmän harjoittelija, joka on oppinut hienosti uusia asioita ja harjoittelee tunnollisesti valmentajan ohjeet hyvin kuunnellen.

Nelli Punkka:

Sitkeä ja reipas harjoittelija, jolla on innokas asenne kaikkeen uuteen. On oppinut paljon uutta tällä kaudella ja edustanut seuraa iloisella asenteella tinttikilpailuissa.

Sara Mattila:

Sitkeä ja motivoitunut luistelija, joka myös tämän ansiosta edistyy hienosti taidoissaan. Ystävällinen harjoittelukavereita ja aikuisia kohtaan. Toiminut kivasti apuna luistelukoulussamme.

Lumi Laurikka:

Tunnollinen harjoittelija, joka tekee omatoimiset harjoituksetkin ahkerasti. Tällä kaudella Lumi on onnistunut hienosti myös monissa kilpailuissa.

Erin Beadle:

Erinillä on suuri motivaatio taitoluistelun harjoitteluun ja hän pyrkii joka tilanteessa parhaimpaansa. Hän kuuntelee valmentajien ohjeistukset erityisen tarkasti ja harjoittelee hyvällä asenteella iloisesti. Erin on kehittynyt paljon kauden aikana.

Emma Järvensivu:

Emma on edistynyt hyvin taidoissaan, mutta etenkin harjoittelijana. Hän pyrkii harjoituksissa parhaimpaansa ja on motivoitunut kehittymään eteenpäin.

2Axel -palkinnot:

Jenna Hakari

Maisa Häkkinen

Veera Laihia

Joanna Lähteenmäki

Saana Pennanen

MUODOSTELMALUISTELU

Kannustuspalkinnot:

Tiny Lakers

Jade Haapasaari:

On kehittynyt vuoden aikana valtavasti. Rohkea luistelija, eikä luovuta, vaikka joku ei heti onnistuisikaan. Ahkera ja päättäväinen harjoittelija.

Linda Laaksomaa:

Peloton, innokas ja positivinen luistelija, joka on hyvä hahmottamaan kuvioita. Harjoittelee aina hyvällä asenteella ja on kehittynyt paljon.

Shiny Lakers

Sofia Manninen:

Kehittynyt omissa taidoissaan erittäin paljon kauden aikana, harjoitellut ahkerasti ja tunnollisesti.

Sofia Lehtonen:

Kehittynyt esiintymisessä ja tulkitsemisessa upeasti, ja esimerkillään rohkaissut muitakin.

Spicy Lakers

Tilda Lahtinen:

Kehittynyt kovasti erityisesti loppukaudesta. Voimakas luistelija ja sitkeä taistelija. Harjoitellut hyvällä asenteella.

Kiia Sulko:

Harjoittelee positiivisella asenteella ja ahkerasti mukaanlukien omatoimisen harjoittelun. Kehittynyt kauden aikana paljon luistelullisesti sekä arvioimaan ja antamaan palautetta ohjelmasta.

Misty Lakers

Iris Leskinen:

Ahkera ja sinnikäs harjoittelija. On päässyt hienosti mukaan muodostelmaluisteluun ja Mistyjen huumoriin.

SEURATOIMIJAT:

Minna Häkkinen:

Erityisen tarkka ja huolellinen yksinluistelun kilpailuvastaava. Hienosti läpi viety seuramme järjestämä A-silmujen valtakunnallinen finaalikilpailu kilpailunjohtajan roolissa.

Marjut Kuusijoensuu-Prusi:

Muodostelmaluistelun vastuuhenkilö, joka on tehnyt paljon arvokasta vapaaehtoistyötä seurassamme. Seuramme järjesti ensimmäistä kertaa muodostelmaluistelukilpailut ja Marjut hoiti kilpailunjohtajan roolinsa ammattimaisen tyylikkäästi.

VALMENTAJAT/OHJAAJAT:

Pauliina Hautala (yksinluistelun valmennustiimi):

Tunnollista työtä luistelukouluvastaavana ja Kehitysryhmän vastuuvalmentajana seuramme uutena valmennustiimin jäsenenä. Kannustava ja iloinen ote luistelijoihin.

Minttu Ahonen (muodostelmaluistelun valmennustiimi):

Pitkäaikainen työntekijämme muodostelmaluistelun valmennustiimissä. Lämmin ja kannustava persoona, joka jaksaa uskoa luistelijoiden kykyihin ja jonka ohjauksessa luistelijoiden on mukava harrastaa ja oppia uutta.