Harrasteryhmät

*lauantaisin klo 13.15-14:00 oheisharjoitus ja klo 14:15-15:00 jää

(syys-huhtikuu)

YLÖJÄRVEN jäähalli

Kausimaksu syys-huhtikuu jaetaan kuukausieriin. Kuukausittainen maksuerä on
70 euroa 2xvko
50 euroa 1xvko

Harrasteryhmän luistelijoilta laskutetaan myös 13 euron pakollinen luistelukoulupassi, jonka seura hankkii lajiliitolta.

---------------------------------------

HARRASTERYHMÄT ovat peruskouluikäisille tarkoitettuja luistelukoulun jatkoryhmiä, joissa harjoitellaan 1-2 kertaa viikossa. Luistelija voi valita harjoitteleeko kerran vai kaksi kertaa viikossa. Kerran viikossa harjoittelu tapahtuu lauantaisin. Ryhmään tullakseen ei tarvitse olla erityisiä taitoja - riittää, että luistelija pystyy luistelemaan eteenpäin. Suosittelemme kypärän käyttöä varsinkin, jos perusluistelu on vielä epävarmaa.

Harrasteryhmiä on kaksi:
7-10 -vuotiaiden harrasteryhmät Helmet sekä

11-15 -vuotiaiden harrasteryhmä Kristallit.

Harrasteryhmässä ei kilpailla eikä tavoitteena ole edetä kilpailevan luistelun pariin. Harrasteryhmässä luistellaan omaksi iloksi kivassa seurassa taitoluistelun temppuja kokeillen ja perusluistelutaitoja kehittäen.

Harrasteryhmä harjoittelee syyskuun alusta huhtikuun loppuun ja ryhmän luistelijat esiintyvät myös upeassa kevätnäytöksessämme. Harjoitteluajat löytyvät kotisivuiltamme kohdasta Harjoitusaikataulu.

Ilmoittaudu mukaan tästä.

Tiedustelut: